آموزش گریم داماد ( متعادل سازی چهره )

آموزش گریم داماد ( متعادل سازی چهره )

بین آرایش عادی با گریم داماد یک فرد فرق های اساسی وجود دارد که هر آرایشگری نیاز به آموزش گریم داماد یا متعادل سازی چهره دارد. گریم صورت داماد همانند عروس نیست که نیاز به رژ لب و گرفتن ابرو داشته باشد ویا مانند آرایش ساده تنها بخش هایی از مو کوتاه شود. گریم داماد چیست ؟ چکاری در گریم داماد انجام می‌شود؟ خدمات گریم داماد چیست و چکار هایی انجام می‌شود؟ برای پاسخ به این سوالات همراه باشید.
گریمور یا متعادل ساز چهره مردانه کسی است که بتواند از عهده شناسایی ساختمان پوست، استفاده از علم نور در هماهنگ سازی چهره، آماده کردن محیط و ابزار و مواد مورد نیاز، آماده سازی پوست صورت و گردن، هماهنگ کردن اجزا چهره با استفاده از تکنیک سایه و روشن، پاک کردن مواد از روی چهره و پیشگیری از حوادث و خطرات احتمالی برآید.
گذراندن دوره آموزش گریم داماد بصورت حضوری در یادگیری و کسب تجربه بیشتر و بهتر کمک می‌کند. در پکیج آموزش گریم داماد موارد محتلفی اعم از تعادل صورت داماد شامل انواع چانه و بینی و صورت ، شناخت ساختمان پوست و مو، فیکس کردن صورت آموزش داده می‌شود. در آموزشگاه آرایشگری اقبال محیطی مناسب با اساتید مجرب گریم داماد و متعادل سازی چهره را آموزش می‌دهد که کارآموزان علاوه بر کسب مهارت و تجربه ، مدرک فنی حرفه ای نیز دریافت می‌کنند.

مدت زمان دوره
1 ماه

2 تا 7 روز

تعداد جلسات
هفته ای 3 روز

فشرده

قیمت دوره
4,000,000 تومان

گریم داماد چیست؟

آرایش داماد شباهتی به آرایش عروس ندارد. حداقل به مانند عروس در حجم وسیع از لوازم آرایشی روی صورت داماد استفاده نمیشود. هدف از آرایش داماد رفع اشکالات پوست و صورت و پنهان کردن آنها و برجسته کردن نکات مثبت صورت است. در پیرایش داماد به منظور از بین بردن آثار جوش ، لکه ، نواقص صورت انجام می‌شود. البته موارد مربوط به گریم داماد مثل سایه زدن و زیبایی چهره را در آرایش های معمولی نیز میتوان به کاربرد که مهارت و مشهورت بیشتری برای یک آرایشگر به همراه خواهد داشت.

دوره آموزش گریم داماد - متعادل سازی چهره

در دوره آموزش گریم داماد در آموزشگاه اقبال میتوانید به صورت حضوری با مدل های واقعی اقدام به آموزش دیدن و کسب مهارت کنید. این پکیج آموزش گریم داماد با مدیریت و تدریس استاد رضا رضازاده که جزو برترین آرایشگران و مدرسین حوزه آرایشگری می‌باشد صورت می‌پذیرد. در این دوره به اکثر موارد مربوط به متعادل سازی چهره یک فرد پرداخته میشود که در انتهای دوره آرایشگر می‌تواند انواع صورت ها را بشناسد و تمامی نواقص و کارهای های لازم برای زیبایی هرصورت را انجام دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر فیلم معرفی را مشاهده نمایید.

گریم سینمایی چیست و گریمور به چه کسی گفته می شود؟

چهره پرداز کسی است که در گروه مراقبت زیبایی قرار دارد و شایستگی تصحیح و برطرف کردن عیوب چهره، ایجاد جوان‌سازی و مسن‌سازی چهره ، پوشاندن لک‌های چهره مانند ماه گرفتگی و همچنین طراحی بر روی چهره کودکان و پیشگیری از حوادث و خطرات احتمالی را داشته باشد و فردی که می‌خواهد بر موارد فوق مسلط گردد اصطلاحا باید دوره آموزش گریم سینمایی را گذرانده باشد.
گریم سینمایی در واقع ایجاد پوششی موقت بر روی چهره شخص و ایجاد شخصیتی جدید از این طریق است. وظیفه یک گریمور سینمایی از بین بردن ناهماهنگی های چهره و بدن فرد و ایجاد تغییرات متناسب با نقشی است که قرار است بازی کند. به عبارت دیگر باید از انواع سبک ها و تکنیک های آرایش و گریم سر و صورت استفاده کند تا فرد برای قرار گرفتن در مقابل دوربین سینما، تلویزیون و … آماده شود و شخصیت جدیدی خلق شود. یک گریمور باید علاوه بر داشتن مهارت در این زمینه، قوه تخیل بالایی نیز داشته باشد تا بتواند در این مسیر موفق شود.
آموزشگاه اقبال مهارت چهره پردازی مردانه یا گریم سینمایی را به صورت حرفه ای به هنرجویان علاقه مند این رشته آموزش میدهد.

دوره گریم سینمایی مناسب چه کسانی است؟

آموزشگاه آرایشگری اقبال

محیط آموزشگاه اقبال

سرفصل های دوره متعادل سازی چهره مردانه (گریم داماد)

مراحل گریم داماد چیست و چکاری در گریم داماد انجام می‌شود ؟

برای اینکه گریم و آرایش داماد به درستی و کامل انجام شود باید یک سری پروسه های خاص طی گردد. اگر مراحله های زیر بصورت کامل انجام شود باعث می‌شود آرایش داماد کامل انجام شود و به این ترتیب میتوانید رضایت کامل وی و یک شب به یاد ماندنی برای وی رقم بزنید.

پاکسازی و جوانسازی پوست داماد

برای اینکه پوست صورت داماد شاداب تر ، زیبا تر، شفاف و درخشان به نظر بیاد بهترین کار برداشتن پوست های مرده ، جای جوش، لکه و آکنه است که به این کار پاکسازی پوست داماد می‌گویند. استفاده از ماسک ها و محصولات مراقبی پوست برای آقایان هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. باید توجه کرد که برای استفاده از ماسک ها و پاکسازی پوست نیاز به دانش تخصصی است چون برای هر نوع پوست باید ماسک و مواد مربوط به آن استفاده شود تا مشکلی پیش نیاید. پاکسازی پوست بهتر از چند روز قبل از میکاب داماد ( آرایش داماد ) انجام شود.

برای این کار ابتدا با پاک کننده های مخصوص، صورت را  با آب ولرم شسته می‌شود. این پاک کننده ها باید با توجه به نوع پوست چرب یا خشک وهمچنین  جای جوش، لک و …  انتخاب شود. بعد از نرم و باز شدن منافظ پوست، با استفاده از تونر ها بصورت عمقی اقدام به تمیز کردن پوست پرداخته می‌شود. بعد از از پاکسازی پوست از ماسک های مخصوص صورت برای لایه برداری و طراوت بخشی به پوست استفاده می‌گردد.

ایجاد تعادل در صورت داماد

یکی از مهمترین مراحل آرایش و گریم داماد تشخیص چهره است. بنابر هر نوع چهره باید اقدام به تغییر قسمت های مختلف انجام داد یعنی برای بهتر نشان دادن چهره کسی که صورت پهن دارد از رنگ های تیره استفاده می‎شود که صورت داماد لاغر تر به نظر رسد و برای کسب که چهره کوچک دارد باید از رنگ های روشن استفاده کرد تا پهن تر شود.
.

برای تعادل بخشیدن به صورت های مختلف باید از تکنیک ها مربوط به همان چهره استفاده کرد. یک گریمور با شناخت آناتومی صورت، فرم جمجمه و جایگاه عضلات صورت تکنیک های سایه روشن را به درستی اجرا نماید. چهره و صورت انسان ها به 7 دسته کلی تقسیم می‌شود:
1- فرم صورت بیضی
2-  فرم صورت مربع
3-  فرم صورت گرد
4- فرم صورت کشیده
5- فرم صورت مثلث با قاعده پهن بالا
6- فرم صورت مثلث با قاعده پهن پائین
7- فرم صورت لوزی شکل یا الماسی شکل
.


همچنین از نظر زیباشناسی چهره به 3 بخش کلی تقسیم می‌شود:

1- از رستنگاه مو تا وسط ابرو
2- از وسط ابرو تا زیر بینی
3- از زیر بینی تا زیر چانه

از بین بردن مشکلات بینی داماد

بینی جز برجسته ترین قسمت صورت است که تاثیر زیادی در نمایش زیبای چهره دارد. با استفاده از یکسری تکنینک های خاص میتوان مشکلات مربوطه را رفع کرد. برای نمونه اگر بینی بزرگ باشد، برای کوچک نشان دادن آن میتوان فاصله بین ابرو ها را تا حد نسبتا کمی بیشتر کنید و از ابتدای سوراخ های بینی تا مکانی که پهنی بینی کشیده شده است را با رنگ تیره رنگ آمیزی کرد.

تعادل در گونه داماد

بعد از بینی گونه در آراسته نشان دادن صورت اهمیت دارد. بنابر هر فرم صورت باید گونه مخصوص آن فرم چهره تغییر کند. این تغییر نیز با روشن و تیره کردن بالای گونه و خود گونه داماد انجام می‌شود.

گریم ترمیمی داماد چیست؟

به دلیل زاویه های نامناسب صورت مانند مشکلات بینی و چانه باید با استفاده از سایه روشن، برخی از زوایا برجسته تر نمایش داده شوند تا اشکالات صورت به چشم نیاید. علاوه بر سایه روشن میتوان از حالت ابرو ها و فاسله آنها از هم نیز استفاه کرد تا چهره فرد زیبا تر شود.
در آقایان بجای استفاده از رژ لب، ابتدا با استفاده از کسواک نرم، پوست های مرده لب را جدا می‌کند و سپس با استفاده از مرطوب کننده مناسب، لب ها را چرب می‌شود. همچنین می‌توان با استفاده از حالت ریش و سبیل ظاهر لب را بدون استفاده از رژلب یا ماتیک زیبا تر نشان داد.
.

مدرس دوره

رضا رضازاده

آقای رضا رضازاده از دوران نوجوانی علاقه بسیار زیادی به هنر آرایش و پیرایش در خود احساس نمودند و شروع به آموختن این هنر نزد اساتید و سالن دارهای خوب تهران نمودند. به نظر ایشان آرایش همانند تابلویی است که یک استاد نقاش خلق و اثری از خود بجا می گذارد و اثر یک نقاش دراز مدت و اثر آرایشگر کوتاه مدت می باشد، ایشان اعتقاد دارند که این رشته پایانی ندارد و چون دریایی است که هر شخص به اندازه ظرفیت وجودی خود میتواند از آن بهره مند شود.
آشنایی با مدرس
 

اشتغال هنرجویان اقبال در بهترین شرایط بازار آرایشگری

مقداد

فریدون کنار
 

فرشاد

تهران

کیان

تهران

کامیار

تهران

نظرات دانشجویان دوره چهره پردازی مردانه گریم سینمایی

ثبت نام

دوره چهره پردازی مردانه گریم سینمایی

قیمت: 4,000,000 تومان