بهداشت کار ناخن مردانه

آموزش بهداشت کار ناخن مردانه

بهداشت کار ناخن مردانه شغلی است در حوزه مراقبت زیبائی که شایستگی هایی از قبیل
آلودگی زدائی، حفاظت و بهداشت فردی در محیط، مشاوره با مشتری، مراقبت از پوست ناخن دست و پا، پیرایش ناخن دست و پیرایش ناخن پا را انجام می دهد که با پیرایشگر موی مردانه درجه 1 و پیرایش مردانه درجه 2 در ارتباط است .

مدت زمان دوره

15 روزه

تعداد جلسات

روزانه 2 الی 3 ساعت (11 ساعت نظری 29 ساعت عملی)

قیمت دوره
2,100,000 تومان

آموزش بهداشت کار ناخن مردانه

اگر به آرایشگری علاقه داشته و از روبرو شدن با افراد مختلف لذت می برید، این شغل می تواند برای شما مناسب باشد. در طول تاریخ بشر زیبایی و آراستگی مورد توجه همه بوده است. ظاهر افراد تا حد زیادی نشان دهنده شخصیت افراد می باشد و در ارتباطات اجتماعی موثر است. از دلایل اصلی اهمیت داشتن آرایش برای افراد، پوشاندن عیب های موجود در مو و پوست و زیباتر شدن می باشد. آرایشگری فن و هنری است که به زیباتر جلوه دادن ظاهر افراد (پوست، مو و …) می پردازد. آرایش به معنی اضافه کردن و پیرایش به معنای کم کردن است. در کشور ما آرایش بیشتر برای خانم ها و پیرایش برای آقایان استفاده می شود. اما رشته بهداشت کار ناخن مردانه یکی از دوره های درآمد زا در کنار شغل اصلی آرایشگری است که حتی به صورت جداگانه هم میشود با آموزش این دوره به صورت تخصصی یادگرفت.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

آموزشگاه آرایشگری اقبال

محیط آموزشگاه اقبال

سرفصل های دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه

مدرس دوره

رضا رضازاده

آقای رضا رضازاده از دوران نوجوانی علاقه بسیار زیادی به هنر آرایش و پیرایش در خود احساس نمودند و شروع به آموختن این هنر نزد اساتید و سالن دارهای خوب تهران نمودند. به نظر ایشان آرایش همانند تابلویی است که یک استاد نقاش خلق و اثری از خود بجا می گذارد و اثر یک نقاش دراز مدت و اثر آرایشگر کوتاه مدت می باشد، ایشان اعتقاد دارند که این رشته پایانی ندارد و چون دریایی است که هر شخص به اندازه ظرفیت وجودی خود میتواند از آن بهره مند شود.
آشنایی با مدرس
 

اشتغال هنرجویان اقبال در بهترین شرایط بازار آرایشگری

مقداد

فریدون کنار
 

فرشاد

تهران

کیان

تهران

کامیار

تهران

نظرات دانشجویان دوره کاربر مواد شیمیایی

ثبت نام

دوره بهداشت کار ناخن مردانه

قیمت: 2,100,000 تومان

مانیکور (Manicure) : انجام خدمات آرایشی و بهداشتی روی ناخن های دست.

شاید تصور کنید رسیدگی به ناخن ها با یک سوهان کشیدن تکمیل می شود. اما وقتی برای دریافت خدمات مانیکور ناخن به یک آرایشگاه می روید متوجه خواهید شد سوهان کشیدن ناخن فقط بخشی از مانیکور ناخن است. با اینکه خدمات مانیکور ناخن ممکن است از جایی با جایی دیگر متفاوت باشد. معمولا این خدمات شامل ماساژ دست، سوهان ناخن، مرتب کردن شکل ناخن ها با گرفتن پوست اضافه دور ناخن لایه برداری از پوست دست و تقویت ناخن می شود. درواقع با این پکیج شما احساس زیبایی و خوبی خواهید داشت. اگر به طور مرتب برای مانیکور ناخن مراجعه کنید متوجه خواهید شد دستانتان پوستی نرم تر از گذشته دارند و همیشه زیبا با ناخن های زیبا و یکدست هستند.

پدیکور (pedicure) : انجام خدمات آرایشی و بهداشتی روی ناخن های پا.


با پدیکور گوشت های اضافه دور ناخن های پا گرفته شده و همچنین پوسته های اضافه کف پا که باعث آزار بسیاری از افراد می شود گرفته خواهد شد و با این کار شما از ترک زدن پاشنه پا نیز جلوگیری خواهید کرد و در نهایت پاهایی زیبا و تمیز خواهید داشت.


این خدمات می تواند شامل: شکل دادن به ناخن، پولیش ناخن، استفاده از محصولات مراقبت و زیبایی ناخن و … باشد.

اگر درآمد مناسبی از رشته و حرفه آرایشگری می خواهید دوره بهداشت کار ناخن مردانه را ازدست ندهید.

مهارت هایی که در دوره بهداشت کار ناخن مردانه کسب خواهید نمود :
آلودگي زدائی محيط، حفاظت و بهداشت فردی
مشاوره و پذيرش مشتري
پيرايش ناخن دست و فرم دهی آن
پيرايش ناخن پا و فرم دهی آن
مراقبت از پوست و ناخن دست و پا